Ett möjligt samtal, eller egentligen ett omöjligt samtal


Utifrån samlade erfarenheter de samtal de senaste sex åren, är detta en sorts sammanfattande exempel på hur samtal ser ut med gemene man som inte vill veta

– Har du tagit vaccin mot TBE?
– Nej, skulle aldrig falla mig in!
– Varför? du kan ju bli sjuk!?

– Alla kan bli sjuka
– Ja men risken minskar ju?
– Varför är du då sjuk och jag frisk? Och varför är folk som inte vaccinerar sig någonsin överlag friskare som till exempel the Amish?
– Det där tror inte jag på!
– Okej!

– Men alla vacciner som har utrotat sjukdomar då?
– Har de verkligen utrotat sjukdomar?
– Ja, vetenskapen säger ju det?
– Jag frågade inte vad vetenskapen säger, jag frågade om vacciner har utrotat sjukdomar?
– Japp det vet ju alla!?
– Nej det TROR nästan alla!
– Ja men polio då och Mässlingen och vattkoppor?
– Det finns massor av ”diagnoser”, men vad är en ”diagnos”? – det är en prognos, en gissning, men förutsägelse, bedömning… och vacciner har satts in när kurvorna för dessa påstådda sjukdomar, ebbat ut. Och om samma industri, som tjänar miljarder på att människor är sjuka, gör den bedömningen, prognosen, gissningen, tänker inte jag ta deras injektioner.
– Påstådda? Menar du på att de inte finns?
– Jag menar på att virus aldrig någonsin bevisats existera på det sätt som påstås av så kallade experter. Experter som bidrar till att de som kallar sig experter och deras uppdragsgivare äger näst intill alla jordens tillgångar, och därmed styr oss som de vill genom rädsla och hålla oss sjuka och begränsade
– Men virus finns ju!!
– Du tror det
– Jag vet!
– Nej du tror det, har du någonsin sett ett virus?
– Nej men hur skulle det annars smitta?
– Hur vet du att det smittar?

– Ja men, vi blir ju sjuka?!
– Ja men hur vet du att vi smittar varandra? – det har gjorts experiment, där man försökt medvetet, överföra smitta från personer som nyser, hosta, producerar slem man har till och med försökt att injicera detta så kallade virus utan att de har blivit sjuka.
– Det är bara konspirationsteorier!
– För det första kan konspirationsteorier vara både sanna och falska, det är en teori om konspiration, som bevisligen förekommit och förekommer vart än det finns pengar och makt, och det är faktiskt sant och bevisat det är vetenskapen själva som har gjort experimenten, men man försöker dölja.
– Varför skulle man försöka dölja?
– Jo du förstår, det finns en liten procent psykopater, som inte alls har några problem med att göra miljoner människor sjuka, eller döda, för att både minska jordens befolkning och tjäna pengar och deras sjukdom samt ha kontroll genom dessa människors rädsla. Och du tror inte detta om dem, därför att du själv inte skulle kunna göra så. Men det är en felaktig slutsats för du är inte psykopat.
– Du är ju helt sjuk ju!
Nej jag är faktiskt frisk, och vaccinerad. Du är sjuk oftare än mig!
– Jag menar i huvudet!
– Ja det är möjligt, det är en åsikt du får ha i den värld jag propagerar för, men inte nödvändigtvis i den värld du långsamt och medvetet godtar genom att lyda och tro blint, och att jag berättar sjuka saker, är inte detsamma som att jag är sjuk i huvudet, bara att det jag berättar om är sjukt. Du väljer att tro eller att inte tro, jag väljer att inte tro, och att ta reda på, eller förstå vad jag vet och inte vet.

– Men alla människor som dog i covid då???
– Dog de i covid?
– Ja men det vet ju alla, det var ju på tv!
– Är det sant för att det sänds på tv? De sände ut på tv att folk dog i covid, men de har aldrig visat att det fanns något covid vetenskapligt. Man har aldrig visat att det finns ett virus, som överförs smitta. Det väljer du att förbise
– Ja men pandemin då?
– Det fanns ingen pandemi!
– Men hallå, det var ju pandemi från 2020 till 2023!!
– Pandemin bestod enkom av statliga och globala åtgärder som ökade människors sjukdomstillstånd. Isolering, syrgastuber, vacciner, dödshjälp, depressioner, dödshjälp ökar i världen, och initieras i västerländska länder, även för folk som är deprimerade. Människor som är ända ner till tolv år har fått döds hjälp i Nederländerna. och antalet människor som dog under de åren, har aldrig bevisats kunna kopplats till någon smittsam sjukdom, människor dog då precis som människor då innan den påstådda pandemin, precis som människor dör efter den påstådda pandemin.
– Ja men folk har ju Post covid?
– Majoriteten av befolkningen har injicerats med vacciner, till följd har människor blivit sjuka och dött, och det är inte de ovaccinerade. Vad har de fått sa du?
– Post covid!!
– Hörde du nyss vad jag sa?
– Ja !
– Det kan du inte ha gjort

– Men människor som inte vaccinerar sig blir ju också sjuka!
– Ja det stämmer men blir de sjuka i större grad? Och vad blir de sjuka av?
– De blev sjuka av virus,, och av cancer och hjärtsjukdomar
– Virus som du aldrig någonsin sett?
– Ja!
– Du tror!
– Nej det vet jag
– Okej!

En stunds Tystnad

Så du tror inte på virus och vacciner alls?
– Jag tror inte!
– Så du vet bättre än experterna?
– Jag vet definitivt bättre än ”experterna”, jag vet att det mesta som finns att veta vet jag väldigt lite om. Men jag vet definitivt mer än ”experterna”. För ”experterna” är köpta och ljuger. och ingen har någonsin gått igenom en utbildning för att titulera sig ”expert”. ”Expertutbildning” finns inte på universitetet…. än.

– Jag tror iallafall att det finns virus!
– Ja, du tror, och det gynnar både den totalitära läkemedelsindustrin, och de mål de som äger läkemedelsindustrin har med jordens befolkning
– Vilka mål är det?
– De har själva uttryckt att jorden har för mycket människor. och att man vill minska den
– Det har den ju?!!
– Jaså? Hur många människor finns det??
– 8 miljarder
– Har du räknat dem?
– Nej, men experterna har ju räknat
– Hur?
– Det vet jag inte
– Nej det vet du inte
– Vet du det då?
– Nej jag vet inte hur många människor det finns på jorden, och jag vet inte varför man bestämt att det är för mycket!
– Ja men naturtillgångarna räcker ju inte till!
– Vem har sagt det??
– Vetenskapen, experterna
– Vem betalar deras löner?

– Varför skulle de minska på jordens befolkning?
– Nu utgår du återigen från, att du inte skulle kunna göra det för att du inte är psykopat, men så tänker inte psykopater. De har inget samvete, de vill bara kunna kontrollera alla människor på jorden, och de uttrycker det själva. De säger själva att man måste minska jordens befolkning till bara en åttondel. Det är en gammal idé och den lever kvar hos makten och kallas Malthusianism. De säger själva att de vill minska på jordens befolkning. dessutom har ledare offrat människor i miljoner i hela historien, det kallas för krig, det är beordrat mord, och beordrad dödshjälp. För länge sedan deltog ledarna i kriget, nu gör de aldrig det och de står aldrig till svars för alla liv de tar. Soldater startar inte krig. Civilpersoner startar inte krig. Soldater offras i krig, civilpersoner offras i krig. Sällan eller aldrig de som startar krig. Och du säger mig att politikerna och de som styr politikerna, inte är psykopater som är kapabla att aktivt minska jordens befolkning till en åttondel av nuvarande påstådda befolkning?
– Ja
– Okej, du, jag måste gå och leva mitt liv nu, i den mån det är möjligt
– Så du flyr diskussionen?
– Vilken diskussion? Du upprepar vad du sett på tv! och vad ANDRA säger.